Ook zo’n zin in de zomer?

Nu het zonnetje eindelijk weer tevoorschijn komt en de temperaturen boven de 10 graden lijken te blijven wordt het zomerse gevoel natuurlijk flink opgewekt! Al een tijdje verzamel ik op youtube filmpjes in bepaalde categorieën. Zo heb ik een afspeellijst met jaren ’90 nummers, instrumentale muziek en wat oudere muziek (Denk aan Aretha Franklin ed.).

Nu de lente eindelijk aan is gebroken en de zomer in zicht is heb ik natuurlijk ook fijne muziekjes bij elkaar gesprokkeld die mij een zomersgevoel geven! In eerste instantie gewoon voor mijzelf, maar het is natuurlijk het leukst om muziek met mensen te delen. Vandaar dat ik vandaag deze afspeellijst via mijn blog met jullie deel. Nummers van oa. Norah Jones, Jamie Lidell, Sandi Thom en Sabrina Starke passeren de revue! Ruim 1,5 uur aan fijne muziek!

 

Kun je de video niet zien? Klik hier.

Geef een reactie

