Druk druk druk..

Pfoe, waar moet ik beginnen. Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is het momenteel erg rustig op mijn blog. Inmiddels is Case 1 van mijn Meesterproef voltooid, dat wil zeggen ingeleverd want de beoordeling volgt nog, en kunnen we verder met Case 2 & 3. Toch wel een grote opluchting om dit alvast af te kunnen strepen van mijn lijstje.

School vergt inmiddels meer tijd dan ik verwacht (en stiekem gehoopt) had. Artikelen schrijven voor mijn blog valt dan ook niet mee. Ik heb nog een aantal dingen op mijn to-do lijstje staan die ik graag binnenkort online wil zetten voor jullie. Daarnaast staan er spannende dingen te gebeuren! Zo ben ik vanaf vandaag officieel ingeschreven als freelance fotograaf bij de Kamer van Koophandel! *Springt een gat in de lucht* Jeeej!

Kortom, ik heb het enorm druk maar ik wil iedere week toch minimaal 1 artikel voor jullie online zetten. Hebben jullie nog leuke ideeën? Laat het me weten in een comment!

Liefs,

Simone

Geef een reactie

