Random Favorites

Soms heb je dat, ineens wordt helemaal opgezogen door het één of ander. Totaal in de ban van een nieuwe serie of je bent totaal geobsedeerd door dat ene paar schoenen, iedereen kent het wel.

Ik heb eens in de zoveel tijd zo’n ‘fase’ waarin ik zwaar geobsedeerd ben door het kopen van een iMac. Ik kijk ‘unboxing-filmpjes’ op Youtube en in mijn hoofd heb ik al ruimte gemaakt op mijn bureau. Vervolgens bestel ik er geen omdat ik toch eerst nog 4 jaar moet sparen.  Nou hoeft zo’n ‘obsessie’ niet altijd materialistisch te zijn natuurlijk. Hieronder kun je mijn recente obsessies bekijken. Misschien help ik jullie wel aan een nieuwe verslaving. 😉

flikken-maastrichtTV Serie: Flikken Maastricht Bron foto: klik
Weer zo’n stomme politieserie, lekker nep en ‘geïnspireerd’ op alle USA versies. Behalve Baantjer keek ik eigenlijk nooit van dit soort series, zeker die Amerikaanse series niet. Sinds twee weken, toen ik las dat er zoveel mensen de eerste aflevering van seizoen 7 had bekeken van Flikken Maastricht, bedacht ik me dat ik die dan toch ook maar eens moest bekijken. Nou wil ik natuurlijk niet zomaar in seizoen 7 invallen en ben toen opzoek naar seizoen 1 t/m 5 gegaan. Sindsdien ben ik echt zwaar verslaaft. Iedere avond bekijk ik wel 1 of 2 afleveringen. Zoals ik al zei is seizoen 7 op dit moment bezig, iedere vrijdag avond om 20:30 uur op Ned 1.

Beth HartCD: Beth Hart – Bang Bang Boom Boom Bron foto: klik
‘Leave the light on’ is denk ik haar meest bekende nummer. Dit album is net zo mooi al dan niet mooier als dit nummer. Het is wat meer bombastisch en bevat luchtigere teksten. Perfect voor een flinke oppepper in de trein op weg naar school. Verwacht geen poppy stem o.i.d. want Beth Hart heeft nou niet bepaald een clean stemmetje. Een flinke rauwe rand gaat deze dame niet uit de weg.

HaydayApp: Hay day Bron foto: klik
Ik heb gezworen dat ik geen spelletje a la farmville meer zou spelen, nooit meer. Maar toen kwam Hay day.. Zwaaaaaar verslavend spel, ik check toch om de 2 uur mijn boerderijtje wel even om te kijken of ik weer wat kan oogsten. 😉


Youtube afspeellijst: Lente kriebels
Ondanks dit aanhoudende snertweer luister ik toch heel graag naar deze leuke, blije lente liedjes. Ze maken deze donkere dagen voor de zomer toch een stukje aangenamer. Het is een afspeellijst met nummers die mij doen denken aan een mooie lente dag. Met nummers van oa. Norah Jones, The Beatles, The Black Eyed Peas en niet te vergeten (..) Kaoma! ( 😉 ) Je kunt de afspeellijst hier bekijken/luisteren. Stiekem zitten er ook wel wat somer nummers tussen hoor. 😉

Geef een reactie

