Mijn foto’s #2

Vandaag weer een blogpost met eigen foto’s. Dit keer deed ik een oproep via mijn blog. Hierin kondigde ik aan dat ik een photoshoot wilde doen met een jonge vrouw met donkere huidskleur. Waarom? Omdat ik foto’s op internet zag die mij inspireerde.

Ik kreeg op de oproep een aantal reacties waar ik Amal van uitkoos. De shoot liep heel soepel, alsof ze dit al jaren deed ;-). Ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Hieronder zie je een kleine collage van wat foto’s.

Untitled-1

Geef een reactie

