Mijn favoriete webshops

HeaderpostH&M
De H&M is verreweg de (web)winkel waar ik het meest koop. Er zijn altijd wel items te vinden die ik wil toevoegen aan mijn collectie, of het nou een tas, jas of shirt is. Een tweede reden waarom ik er veel koop is de makkelijkheid van terug sturen. Het komt vaak voor dat iets niet past of toch net niet zo leuk is als op de foto, het terug sturen bij de H&M webshop is heel makkelijk. Dit maakt voor mij de drempel om te bestellen heel laag. Past het niet, dan stuur ik het terug voor €1,- (bovenop de verzendkosten van €4,90). De collectie die in de webshop te vinden is, is tevens (in de meeste gevallen) uitgebreider dan in de winkels. Wat ook een leuke bijkomstigheid is; De Sale gaat bij H&M altijd door!

Ebay
Wat is Ebay verslavend zeg! Als mensen vertellen dat ebay een soort marktplaats is dan is dat echt een understatement. Ebay is zoveel meer dan alleen tweedehands spul (waar ik overigens eerder voor op marktplaats zou kijken ;)). Op ebay ben ik eerder opzoek naar leuke maar vooral goedkope sieraden, kabeltjes, hoesjes ed. voor iPhone, dvd’s en andere accessoires. De meeste spullen komen uit Japan/China, ik zoek dus niet naar kleding via Ebay. Voor de dames met maatje zero en iets groter is dit wel te doen, heel goedkoop! Kijk dan wel goed naar de maten! Ik bezoek Ebay vaak voor de lol en gooi van alles op mijn verlanglijstje waar ik dan later weer de helft van schrap en de rest nog even uitstel. Een aantal favoriete verkopers zijn: bigbenworld (studs ed.) , lijinseller , gogo21shop

 

USfoodz
Ik kwam voor het eerst in aanraking met deze webshop via Teske, zij liet in een video op youtube zien wat ze besteld had bij USfoodz. Je kunt hier super tof Amerikaans eten en drinken kopen. En ooooo, wat veel lekkers/leuks zat er tussen. Ik kon me niet inhouden en heb toen ook een bestelling gedaan bij deze webshop. Veel zoete drankjes in leuke blikjes en flesjes met een leuk design die je bijna als decoratie op je kast zou zetten. Voor de liefhebbers hebben ze bijvoorbeeld Coca Cola Vanille, bijna niet te krijgen in de winkels volgens mij. Behalve drankjes hebben ze ook ontzetten veel snoep uit Amerika. Neem bijvoorbeeld Wonka Nerds. Alleen de verpakking van deze ontzettend zoete snoepjes brengt je al snel terug naar je jeugd waarin we allemaal wel eens ‘Dummies’ aten. Stiekem zou ik toch hopen op een ‘golden ticket’ btw. πŸ˜‰ Bij USfoodz verzenden ze je bestelling vanaf €30,00 gratis, ook kun je je bestelling afhalen in Bleiswijk.

Hebben jullie ook favoriete webshops? Tell me!!!

One thought on “Mijn favoriete webshops

Geef een reactie

