Totaaale Chaos

stress-workplace-top-reasons

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je zoveel moet doen en niet weet waar te beginnen? Nou, ik wel! Op dit moment zit ik, zoals je wellicht weet, in het laatste jaar van mijn opleiding en ben ik hard op weg naar een diploma. Daar moet natuurlijk wel iets voor gedaan worden moet het ROC gedacht hebben. Want tjongejonge, ze gieten ons op de valreep nog even vol met een beetje informatie van dit, een examentje van dat en oja.. Er is nog een Meesterproef!

Nou ik ben op dit moment eventjes het overzicht kwijt hoor, meestal heeft dat als gevolg; uitstel. Ik weet niet wat ik moet doen, dus ik doe niets. Dat gedrag. Maar nee, zover laten we het niet komen natuurlijk. Vandaar dat ik jullie hulp vraag. Wat doen jullie om je op je school werk te kunnen storten, bijvoorbeeld als je een tentamen leert, of wanneer je net als ik zoveel moet doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen. Hoe blijf je gefocust op je werk, wordt je niet afgeleid door van alles en nog wat zoals de gedachte “dit gaat me nooit lukken”.

Tell me, tell me.. Wat doen jullie eraan?

Geef een reactie

