Gadgets op Pinterest #1

Pinterest is echt één van mijn favoriete websites. Niet alleen omdat er mooie foto’s en teksten opstaan en je er inspiratie op kunt doen voor weet ik veel wat allemaal. Je kunt er namelijk ook hele leuke gadgets op spotten! De, al dan niet zelf in elkaar geknutselde en onvindbare gadgets, zijn te leuk voor woorden! Tenminste dat vind ik.. 🙂 Hieronder zie je een een aantal leuke hebbedingetjes die ik onlangs spotte. Kijk op mijn ‘Gadgets-bord‘ om de originele pinner te vinden en wellicht op die manier deze leuke producten aan te schaffen.

Gatgets 11. Een te leuke zeeppomp die ons even helpt herinneren aan ons vele waterverbruik.

2. Geniaal! Een apparaatje om je oude cassettebandjes om te zetten, direct op je iPhone.

3. Super schattige mok met koekjes houder.

4. Ik had het eerst niet door, maar het is een lamp!

5. Hoe grappig zijn deze ijsblokjes!

6. Dit bestaat volgens mij al een tijdje maar ik blijf het super handig vinden. Direct vanaf je iPhone of iPad foto’s printen!

7. Wat een tof schaaltje vind je niet? Splash!

Hebben jullie al leuke gadgets ontdekt?

Geef een reactie

