Smelling good, feeling good

Hoe je je voelt hangt van heel veel dingen af, een geurtje kan een groot verschil maken. Je voelt je simpelweg fijner en zekerder wanneer je lekker ruikt. Ik heb best veel geuren maar één is echte favoriet. Een artikel over één geur vond ik ook zo karig dus ik heb er nog een aantal uitgezocht die ik graag draag. Het zijn allemaal Eau de Toilette geuren, de prijzen zijn afkomstig van de Douglas website (net als de foto’s overigens).

1. Beyonce – Heat Rush Beyonce-Heat_Rush
Een van de basisnoten van deze geur bestaat is honing. Dat belooft een lekker zoetige geur, en dat is het! Een lekker zomers geurtje zoals het uiterlijk ook al doet vermoeden. Fruitig maar toch warm, perfect voor de zwoele zomer avond. De geur is al een tijd te verkrijgen maar nog steeds mijn favoriet! Ik vind de flacon niet mooi moet ik eerlijk zeggen.

15 ml – 14,65 euro

2. Givenchy – Very IrrésistibleGivenchy
Bloemetje, bloemetjes, bloemetjes en verder heel veel bloemen en vanille. Een heerlijke geur die ik ooit kreeg voor mijn verjaardag en eigenlijk heel lang niet heb aangeraakt. In deze geur zijn vooral bloemen verwerkt met daarnaast vanille en steranijs. De geur zit in een mooie grote paarse flacon met sierlijke vorm. Je zou hem zo in je woonkamer kunnen parkeren ;).

30 ml – 52,20 euro

3. DKNY – Be DeliciousDKNY-Be_Delicious
Wie deze flacon niet herkent heeft echt onder een steen gewoond de laatste jaren. Het is een van de meest bekende geuren van de laatste jaren en ik snap wel waarom. Hij is gewoon lekker, niet heel specifiek voor een bepaalde tijd in het jaar, deze geur kan altijd. Hij is fris, fruitig en bloemig. De flacon doet je denken aan een appel terwijl dit niet in de geur is verwerkt, hoe crazy is dat!!! 😉

30 ml – 25,05 euro

4. Replay – Replay Woman for herReplay-Replay_Woman
Deze geur kreeg ik ook voor mijn verjaardag maar dan iets minder lang geleden. Ook zo’n heerlijke geur die eigenlijk altijd wel kan en lekker ‘casual’ is. Echt een geur voor iedere dag, en dat is precies wat ik wil. Ik houd niet van zware geuren. Een perfect cadeau dus! Deze geur bevat noten van Parma viooltjes en als basis sandelhout. De geur is dus niet fris maar geeft je eerder een warm gevoel.

20 ml – 12,95 euro

Zo zie je maar weer, een lekkere geur hoeft niet duur te zijn. Wat is jou favoriete geur?

Geef een reactie

