Who to follow?

Voordat ik zelf begon met bloggen, las ik er vooral veel. Vandaag vertel ik jullie welke blogs ik graag lees en waarom. Wie weet zit er voor jullie ook een blog tussen die je nog niet kent!?

fotografille

Fotografille
Een blog over fotografie! En dan niet allemaal moeilijke onderwerpen, nee juist niet. Evelien weet moeilijke onderwerpen op een heel begrijpelijke manier te verwoorden. Niet alleen legt ze je de basics uit van het werken met een spiegelreflex camera, ze inspireert je ook om eens wat anders te proberen. Regelmatig wordt er ook iemand in ‘de spotlight’ gezet op haar website. Je kunt je daarvoor opgeven via haar site. Hiermee geeft ze jonge fotografen in wording een kans om zichzelf te laten zien, ook ik stond in de spotlight. Neem een kijkje op haar website als je zelf wat meer met je camera wilt doen dan op de automaat fotograferen! Je leert er absoluut van!

Marjolean

Marjolean
Voor het grootste deel schrijft Marjolean over beauty, reviews en nailarts. Altijd leuk om te lezen of iemand over een bepaald product tevreden is. Naast het beauty gedeelte post ze ook wel eens eigen fotografie en ebay aankoopjes. Dat vind ik altijd leuk om te bekijken! 😉

Beautylab

Beautylab
Weer een beautyblog, maar dan een met wat meer achtergronden wat betreft ingrediënten etc. Op deze website vind je naast leuke reviews ook shoplogs, DIY en persoonlijke blogs. Heel interessant en leuk geschreven. Serena post ook vaak filmpjes!

Sophie sweet vintage

Sophie Sweet Vintage
Deze blog geeft je zoveel inspiratie! Op deze site vind je tal van leuke creatieve doe-het-zelf dingen! Dingen die je het liefst ook zelf kon maken maar er vaak de tijd niet voor vind. Echt een leuke blog voor de creatievelingen onder ons! Het leuke is dat ze ook spullen verkoopt die op haar site hebben gestaan. Kijk op haar website voor de shop!

adorablebooks

Adorablebooks
Een blog die ik eigenlijk vooral lees voor de film recensies. De boeken die besproken worden passen niet echt bij mij, maar ik kan me voorstellen dat velen van jullie het wel interessant vinden! Dus neem vooral een kijkje! De film recensies vind ik leuk en fijn om te lezen, er wordt duidelijk uitgelegd waar de film over gaat. Zo krijg je een goede indruk en weet je wellicht of je wel of niet naar de bioscoop moet gaan.

Lisan

Lisanneleeft
Bij het lezen van deze blog krijg je een big smile op je face! Zo lekker positief staat deze dame in het leven! Haar blog heet ook niet voor niets Lisanne leeft natuurlijk! De titel zegt het al, ze post over vanalles, alles wat ze zoal meemaakt. En dat alles met een positieve twist. De dingen die haar blij maken in het leven, interessante weetjes over bijvoorbeeld geluk. Neem een kijkje and see for yourself!

 

Dit waren een aantal van de blogs die ik zelf volg, hebben jullie nog blog-tips?

Geef een reactie

