New in; Ebay

Eindelijk, tjongejonge wat duurde dat lang zeg! Het heeft een maand geduurd. Eindelijk kreeg ik afgelopen week mijn ebay bestelling binnen. Ik kreeg al een waarschuwing via ebay dat ik binnen 14 dagen me moest melden als ik niets binnen kreeg. Ik was al een beetje gestressed, want zeg nou zelf, je betaald niet voor iets wat je niet heel graag wilt hebben.

Afgelopen vrijdag was het dan zover. Ik kwam thuis en daar lag een pakketje voor mij klaar. Ik dacht in eerste instantie dat het alleen de sjaal was die ik bestelde. Het pakketjes was klein en opgerold. Tot mijn verbazing zat de tas er ook in!

De sjaal viel mij wat tegen. Zo zie je maar weer dat je nooit op foto’s moet afgaan. De foto op ebay liet een lekker lange, dikke en wollige sjaal zien. Wat ik kreeg was nou niet bepaalt dik, wel lang en een beetje wollig. De tas bevalt me wel heel erg. In de advertentie op ebay las ik de maten van de tas, ik hoopte zo erg dat mijn laptop erin zou passen! Gelukkig pas het, ik heb zelfs nog ruimte over in de lengte. Check hieronder de foto’s!

De verkoper is: lijinseller
tas

sjaal

One thought on “New in; Ebay

Geef een reactie

