WINACTIE – producten

Je kunt vandaag en morgen nog meedoen met deze toffe winactie! Geheel gesponsord door mijzelf en daardoor ook een beetje persoonlijk. Het zijn namelijk mijn  favoriete producten! Het zijn 6 producten die ik zelf ook graag gebruik. Vandaag zal ik ze even onder de loep nemen.

Wil je nog meedoen? Laat dan een bericht achter onder de Winactie post. Die vind je HIER!

Dove go fresh deodorant – Granaatappel en citroenverbena

IMG_7694

Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit welke deodorant ik gebruik, ik wissel vaak af en gebruik verschillende soorten merken. Deze deodorant is wel een soort van favoriet want de geur spreekt me heel erg aan. De frisse citroengeur komt heel erg naar voren. De deodorant beweert 48 uur te werken, maar ik spuit toch wel een aantal keren per dag. De deodorant bevat hydraterende crème met vitamine E die je okselhuid zachter maakt. Geen ongunstige bijwerking. 😉 De deodorant bevat geen alcohol en is Anti-transpirant.

Essence maximum definition volume mascara

IMG_7718

Dit is wel verreweg mijn favoriete mascara. Deze essence mascara heeft zo’n flexibel borsteltje met stevige, korte ‘haartjes’. Ik heb lange wimpers van mijzelf en als ik een ‘gewone’ mascara gebruik krijg ik geheid klontjes. Deze mascara heeft korte haartjes waardoor de klontjes verminderd. Het flexibele borsteltje heeft niet echt een functie volgens mij, maar ik koop altijd een mascara met deze borstel.

Catrice Ultimate Lip Glow

IMG_7714

One shade fits all. In dit geval is dat zeker zo. Het is een verzorgende lip glow, geen lip stick. Wanneer je de huls opent komt er een doorzichtige stick tevoorschijn. Hij is rose/oranje van kleur en voelt zacht aan. De lip glow reageert op de pH-waarde in je lippen en zal dus bij iedereen een andere uitwerking hebben. Het versterkt dus je eigen lip kleur. Het effect is natuurlijk en valt misschien niet direct op. Toch kun je wel verschil zien.

Ringen set H&M

IMG_7722
Wat je ook wint is een set van 5 ringen van de H&M. Deze ringen zijn niet van zilver maar metaal en zijn zilver kleurig. Bij de H&M vind je veel van zulke setjes met ringen en armbanden. Ik kocht deze set een aantal weken geleden, ze zijn nooit gedragen.

Gevlochten armband

IMG_7725

Van deze armband had ik een DIY kunnen maken, ik heb deze armband namelijk zelf gevlochten. Hij heeft een handige sluiting aan de achterkant waardoor je hem zelf heel goed dicht en open kunt maken. Het is gemaakt van Nep suède in een beige kleur met metalen sluiting.

Kabel clip

IMG_7727
Dit is echt een super handige gadget! Ik gebruik hem zelf ook altijd wanneer ik achter mijn bureau werk met mijn laptop. Het is een kabel clip. Hier kun je je los hangende kabel tussen klemmen zodat deze niet los slingert over je bureau en dus niet in de weg zal zitten. Je kunt de opladerkabel ertussen klemmen, maar ook de kabel van bijvoorbeeld je TV, al vind ik hem daarvoor minder geschikt. Meestal heb je achter je TV meerdere kabels (dvd-speler oid.) en die passen er niet allemaal in. Dan zou je meerdere clips moeten gebruiken. Ik vind hem ideaal voor mijn laptop lader. Achterop de clip zit een plaklaag waarmee je ze op ieder vlakke ondergrond kunt plakken.  Ze zijn er in meerdere kleuren verkrijgbaar bij de Action.

Naast deze 6 producten krijg je nog wat extra cadeautjes! Dus doe mee en wie weet ben jij de gelukkige! 😉

Lief, Simone

Geef een reactie

