Oproep!

LET OP!

Ben je een vrouw?
Ben je tussen de 20 en 25 jaar oud?
Heb je een donkere huid?
Wil jij een mooie foto van jezelf?

Grijp nu je kans!!!!

Je hoeft niet maatje zero te hebben! Je hoeft ook geen perfecte huid te hebben! Je hoeft geen ervaring te hebben als model!

Voor mijn examen (meesterproef) moet ik o.a. een portret maken. Omdat het portret ‘de ziel van de mens’ moet weergeven wil ik je fotograferen zonder make-up. Een beetje mascara etc. mag natuurlijk wel, maar niets heftigs. Hieronder vind je een aantal voorbeelden die de sfeer een beetje weergeven. Het wordt een zwart-wit foto en dan zo clean mogelijk.

oproep

Het wordt waarschijnlijk een ‘buste-foto’ (zie de tweede foto).

Ben je geïnteresseerd? Wil je meer weten, heb je vragen? Nog beter, wil je het doen? Stuur dan een mailtje naar: studiosiem@live.nl. Ik beantwoord zo snel als ik kan.

Geef een reactie

