Ik ben verhuisd!

Vanaf vandaag post ik alleen nog berichten via WordPress. Tot eergisteren had ik mijn blog via blogger waar ik aardig wat commentaar kreeg over het achterlaten van reacties. Mensen vonden het lastig dat je uit zoveel kon kiezen en zoveel informatie in moest vullen. Ik had al eerder een blog via wordpress en wist dat dat hier anders ging. Ik heb gisteren besloten om mijn blog te verhuizen naar WordPress! So here I am!!

Vanaf nu kun je dus hier terecht voor mijn laatste blogposts over vanalles en nog wat!

Volg mij nu via bloglovin en facebook.

Liefs, Simone

Geef een reactie

