2012 in foto’s

Vandaag heb ik een Instagram/foto overzichtje van 2012. Ik heb van iedere maand drie foto’s uitgekozen die iets leuks over die maand vertellen. Leuk om te zien vind ik zelf.
Januari
De maand waarin ik een bezoekje bracht aan Primark Zaandam – mijn favoriete serie; ’t Schaep op dvd kocht – mijn Uggs eindelijk kocht.
Februari
De maand waarin er sneeuw lag – ik mijn nagellak uitmestte en weggaf – ik mijn zus fotografeerde in haar carnavals outfit.
Maart
De maand waarin ik mijn eerste visitekaartjes ontwierp – Ik de frametastic-app ontdekte – Het zonnetje weer ging schijnen en het tijd was om de fiets er weer bij te pakken.
April
De maand waarin het weer tijd was voor mijn favoriete pasta recept met spinazie, tomaat, ui, ham en kruidenkaas – ik mijn nagels oranje lakte – het Koninginnedag was.
Mei
De maand waarin ik mijn Canon 5D mark II kocht – ik een analoge camera voor 5 euries op de kop tikte tijdens de boekenmarkt – ik een lekkere diepvries pizza at waar ik zelf vanalles aan toevoegde om het lekker te maken. 😉
Juni
 De maand waarin ik mijn voeten wat rust gunde en een lekker voetenbadje nam met eigen gemaakt badzout – ik mijn eerste bruiloft mocht fotograferen – ik oppaste op mijn zus d’r huis voor een weekje.
Juli
De maand waarin  het tijd werd voor een vers bakje fruit – we lekker gingen bbq’en – en het too hot to handle was.
Augustus
De maand waarin ik op weg ging met de trein naar Antwerpen samen met mijn lieve vriendinnetje Karin – we in het mooiste station ever terecht kwamen – het super lekker weer was.
 
September
De maand waarin ik nog een reisje maakte, een weekendje naar Milaan met mijn zuster – het in Milaan iets minder mooi weer was als verwacht – ik in onze achtertuin mee kon genieten van een concertje van Alain Clark op Ijsseljazz. 
Oktober
De maand waarin ik jarig ben!!! – Ik mijn eerste tas ging DIY’en – Ik mijn eigen logo ontwierp.
November
De maand waarin het weer tijd was voor ‘Dag Sinterklaas’. Jeugdsentiment – Ik de bruishartjes van Serena maakte – het weer drama was met de NS.
December
De maand waarin ik eindelijk Nikes kocht – ik samen met mijn zussen, moeder, neefje en nichtje Sinterklaas op ging halen in Gorssel – ik mijn Blond Amsterdam collectie flink uitbreidde. 
Liefs, Simone
4 thoughts on “2012 in foto’s

Geef een reactie

