TAG: Get to know me

Deze tag vond ik op een andere blog. Ik vond hem wel toepasselijk en besloot hem in te vullen.

Ben je naar iemand vernoemd? Nee, ik geloof van niet. Na mijn geboorte kwam mijn tante met de naam Simone, mijn ouders vonden dit wel een mooie naam en noemde mij dus zo.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Jeetje, dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, het zal bij de begrafenis van mijn Opa zijn geweest denk ik?!

Heb je kinderen? Nee, maar ik zou later wel kinderen willen, denk ik.. 😉

Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf? – Oei, dat is een moeilijke vraag. Ik vind mijzelf best een lastig persoon, maar ik weet niet hoe anderen dat ervaren. Ik kan heel vrolijk zijn maar soms ook totaal niet. Ik kan goed luisteren maar weet soms niet hoe ik op dingen moet reageren. Ik wil mensen het graag naar de zin maken en ben wel een pleaser wat dat betreft. Ook ben ik een echte binnenvetter.

Ben je vaak sarcastisch? Nee, volgens mij niet zo.

Wil je ooit Bungee-Jumpen? – Nee, alsjeblieft niet zeg! Ik ben totaal niet van dat soort ongein. 🙂 Ik blijf liever met beide benen op de grond en kijk liever toe hoe anderen het doen.

Wat valt je als eerste op als je iemand ziet? -De uitstraling van een persoon valt me als eerst op. Ik denk vaak in één oogopslag al te weten of ik iemand mag of niet. Het is daarna ook wel moeilijk om mij te overtuigen dat ik het fout had en iemand toch vriendelijker is als ik dacht.

Wat voor kleur ogen heb je? – Ik heb blauwe ogen.

Horror films of films met een happily ever after? – Doe mij maar die happily ever after. Van horrorfilms kan ik niet slapen. 😉

Favoriete geur? – Ik vind de parfum van Beyoncé echt verschrikkelijk lekker; Heat Rush.

Zomer of winter? – Hmm.. Moeilijk, in de zomer voel je je lekker vrij, zonder je jas aan naar buiten, korte broeken en T-shirtjes. De winter daarentegen vind ik weer veel gezelliger. Ik kies dan toch voor de winter omdat het zo lekker knus is.

Computer of televisie? – Dan kies ik zeker voor mijn computer! Tegenwoordig kun je zo’n beetje alles terug kijken op internet. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten.

Noem het meest verre land op waar jij ooit bent geweest? – Dat was de zomervakantie van 2011. Toen ben ik met mijn tante naar Mexico gevlogen. Het was er echt super! We zaten in een 4 sterren hotel, all inclusive met een privé strand en van alle luxe voorzien.

Favoriet film? – Jeetje, dat is echt een moeilijke vraag. Ik kijk heel erg veel films en kan er niet 1 opnoemen die echt favoriet is. The Help & Extremely Loud and Incredibly Close vind ik bijvoorbeeld erg mooi maar van een film als Hairspray word ik heel blij. Het hangt echt van mijn bui af.

Wat wilde je vroeger altijd worden? -Ik wilde altijd juffrouw worden, tot ik in de eerste klas van de middelbare school zat. Ineens wilde ik dat niet meer. Daarna begon het twijfelen of nouja, ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik wilde. Ik ben toen, min of meer op aanraden van mijn ouders, de opleiding Multimedia vormgever gaan doen op het ROC in Apeldoorn. Dit bleek uiteindelijk geen slechte keus want ik vind het nog steeds leuk om te doen. Op dit moment zit ik in het laatste jaar van de opleiding AV-fotograaf. Ik ben straks dus Vormgever en Fotograaf i.p.v. juffrouw!

Deze tag heb ik over genomen van Thebeautylife

Geef een reactie

