My Christmas presents

Hoo ho hooooo, how was your Christmas? Hebben jullie genoten van de kerst? Ik wel! Ondanks het vieze weer en het feit dat er geen sneeuw lag, heb ik toch genoten!! πŸ™‚ We hebben gezellig met de familie gegeten en gedronken, we zijn zelfs nog bij het kerststalletje gaan kijken met mijn neefje en nichtje. Omdat we sinterklaas eigenlijk alleen voor mijn neefje en nichtje vieren, doen we met kerst een cadeauspel.

Sinds een aantal jaren spelen wij het wel bekende ‘dobbelspel’ met kerst. Je kunt het hier gratis downloaden, print het uit en klaar is kees. Dit doen we met ons gezin (ouders, ik + 2 zussen en m’n zwager) en mijn tante. Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje dobbelen we om de mooiste en grootste cadeaus. Ook dit jaar had iedereen weer zijn best gedaan om drie cadeaus van ieder € 10,- te kopen. Ik kan wel zeggen dat ik weer veel geluk had dit jaar! Check hieronder mijn gewonnen cadeaus!

Dit wijnrek heb ik als eerste veilig gesteld. Super handig voor mijn uitzet! Er zat een fles rosΓ© bij en een kurkentrekker! Super handig en het staat ook nog eens chique!

Dit was het tweede cadeau dat ik veilig kon stellen. Een super leuk dienblad met daarop een buda, sfeerlichthouder en een geurverspreider. Wat ik later pas ontdekte was het masker wat er ook nog bij zat! Mijn kamer ruikt straks dus nog lekkerder!

 Eigenlijk had ik aan het einde van het spel een lantaarn als laatste cadeau in mijn handen. Ik wilde heel graag mij ‘eigen’ cadeau hebben, dat was het Kolonisten kaartspel die mijn tante had gewonnen. Zij wilde de lantaarn wel graag hebben, dus hebben we geruild. Ik kreeg het spel en zij de lantaarn. Yes!!!

Vieren jullie kerst met cadeaus? Of zijn jullie gewoon gezellig met familie bij elkaar?

PS. Er is ook een sinterklaas versie van het dobbelspel. Misschien leuk voor volgend jaar?

 

Geef een reactie

