Sjaaltjes stash

In een blogpost een paar dagen geleden had ik het over mijn sjaals (wat een raar woord..). Wat is er nou leuker om die ook even aan jullie te showen!? Want ja, ik ben er natuurlijk heel trots op *ahum* dat ik er 17 heb. Hieronder zien jullie de foto’s van de sjaals. Ik kan niet zeggen welke sjaal ik waar gekocht heb, dat weet ik simpelweg niet meer. Sommige sjaals heb ik al jaren liggen.

Eén van mijn favoriete sjaals is de grof gehaakte (denk ik) beige sjaal van de H&M (15). Hij is redelijk groot, zo’n 110×110 cm. Hij is niet heel warm omdat hij zo grof gehaakt is. Verder draag ik de beige (H&M, 14) en zwarte (Primark, 9) colsjaals heel vaak omdat ze zo lekker warm zijn. Je trekt ze over je hoofd en klaar ben je. Erg makkelijk!

Veel van mijn sjaals zijn meer voor de sier, ze zijn namelijk niet allemaal lekker warm. Neem bijvoorbeeld het sjaaltje met de zebra print (4). Deze sjaal kreeg ik van mijn zus. Hij is heel zacht en van dunne stof, perfect voor de lente dus!

Hebben jullie ook zoveel sjaals? Welke draag je het meest?

One thought on “Sjaaltjes stash

Geef een reactie

