Wannahaves

Iedereen heeft wel van die dingen, dingen die je wilt kopen maar het toch iedere keer niet doet omdat je het teveel geld vindt of eigenlijk niet nodig hebt. Ik heb ook zo’n lijstje (zeg maar gerust lijst). Dit zijn mijn wannahaves op dit moment..

Het Nederlands Bakboek – €29,95
In dit boek staan een hoop typisch Nederlandse bakrecepten met leuke achtergrondverhalen. Een groot deel van onze bakcultuur uit het verleden komt in dit boek naar voren. Een leuk detail is dat de auteur van het boek niet uit Nederland komt. De uit Brits-Guyana afkomstige Pagrach-Chandra gingop verzoek van een uitgever op bezoek bij Nederlandse bakkerijen en schreef daarover het boek: ‘Windmills in my oven’.  Een Engelstalig boek over Nederlandse bakkunsten.

Blond Amsterdam Blondelicious XL Bekers – €8,95 pst. 
De serviezen van Blond Amsterdam zijn zo vrolijk en kleurijk dat ik ze niet kan weerstaan. Ik vroeg voor mijn verjaardag dan ook twee mokken. Ik kreeg niet de mokken waarom ik had gevraagd maar wel twee mokken plus een schaaltje van de TE leuke ‘Even bijkletsen’ serie. Ik vond ze zo leuk dat ik om mijn (kleine) verzameling compleet te maken er zelf nog een schaaltje bij kocht en een XL beker uit dezelfde serie. De mokken die ik nu nog wil kopen, komen uit de ‘Blondelicious’ collectie. In tegenstelling tot ‘Even bijkletsen’ is ‘Blondelicious’ wat rustiger met één leuke print erop. 

Apple iMac 27 inch – €2.113,87
Hebben, hebben, hebben, hebben! Sinds ik een Macbook Pro bezit wil ik niet meer anders. Omdat ik voor school (en straks ook mijn werk) vaak en lang achter een computer zit en foto’s bewerk vind ik het handiger en beter om een vaste computer te hebben. Foto’s/video bewerken achter je laptop is niet ideaal.Ik moet alleen nog heeeeel even sparen..

Canon EF 100mm 1:2.8 L IS USM macro – €774,00
Ik zou dit veelzijdige objectief wel willen kopen. Dit objectief is geschikt voor zowel portret- als productfotografie. Ik zou met dit objectief uren in de tuin door kunnen brengen, in de zomer natuurlijk. Het objectief is ook super te gebruiken wanneer je bijvoorbeeld baby’s fotografeert of kleine kinderen. Het zou een mooie aanvulling zijn voor mijn 24-105mm objectief.

Bron: laviedunjour

Oozoo rosé gouden horloge – €59,95
Rosé goud vind ik naast zilver de mooiste kleur voor een sieraad. Dit horloge is totaal in deze kleur gegoten, zonder tierelantijntjes en (neppe) diamantjes. Zowel de kast als het bandje is van metaal en het horloge heeft een quartz uurwerk. Ik vind 59,95 veel geld voor een horloge. Dat is ook de reden waarom ik hem (nog) niet kocht. Ik draag niet altijd een horloge, ik heb van die periodes, en dan is€60,- wel erg veel geld.


 

Geef een reactie

