Wat ik kocht.. ebay

Ebay, had ik het maar nooit ontdekt. Het heeft me al aardig wat geld gekost. Neem mijn mooie roze iPhone kabeltje (die overigens niet altijd even goed werkt), diverse soorten studs, dvd’s en sieraden. Op eBay staan niet alleen typisch Japanse hebbedingetjes, je kunt er ook nuttige dingen kopen.

Mijn eerste aankoop op eBay was een siliconen keyboard cover voor mijn Macbook. En wat ben ik er blij mee! Serieus, als ik zie wat voor troep er allemaal op blijft liggen moet ik er niet aan denken dat dit allemaal tussen de toetsen was gaan zitten.

Eergisteren was ik weer eens aan het kijken op ebay, ik had immers nog een klein bedrag op mijn Paypal-rekening staan. De webwinkel van Lijinseller leek mij te roepen en ik snuffelde wat rond. En daar vond ik de perfecte sjaal, lang, zwart en gebreid. Voor ongeveer €5,70 was het een koopje, ik stopte deze sjaal dan ook bij mijn verlanglijstje om hem vervolgens later te kopen.

Bron: ebay
Bron: ebay

In diezelfde winkel vond ik ook een aantal leuke rugtassen. Waarschijnlijk kan de tas mijn laptop niet houden maar ik MOEST deze tas gewoon kopen. Hij is maar €10,05!! De tas is 43 cm hoog, 27 cm breed en 13 cm diep en gemaakt van canvas. Er past dus makkelijk een map van a4 formaat in, niet geheel onbelangrijk.

Ik heb beide artikelen 8 december gekocht en verwacht ze over 2/3 weken binnen te hebben gezien de vertraging die door de feestdagen ongetwijfeld zullen plaatsvinden. Wanneer PostNL langs is geweest horen jullie natuurlijk of ik tevreden ben over de tas en sjaal.

Mocht je twijfelen om via ebay producten aan te schaffen geef ik je de tip om gewoon niet boven de €20,- te bestellen. Op die manier is de kans op teleurstelling kleiner als iets niet zo ‘goed’ blijkt te zijn als je verwachte. Het koste tenslotte maar een paar euro. Je betaald via Paypal en bent daardoor gelijk beschermd als koper.

Hebben jullie wel eens iets gekocht via ebay? Viel het tegen of mee?

Geef een reactie

