In geuren en kleuren

De vakantie is weer voorbij, een half jaar stage staat me te wachten. En dus ben ook ik weer aan de slag gegaan. Ik ga stage lopen bij Studio81 in Rijssen waar oa. producten worden gefotografeerd. Om zelf vast wat geëxperimenteerd te hebben ben ik afgelopen week aan de slag gegaan met wat parfum flesjes.

Dit is het resultaat:

© Simone Lenselink Fotografie
© Simone Lenselink Fotografie
© Simone Lenselink Fotografie

Natuurlijk kan er nog heel veel beter, maar ik was best tevreden achteraf. Ik had wat moeite met de weerkaatsing van mijn camera in de flesjes en heb veel poses uitgeprobeerd. Het is toch aardig gelukt al zeg ik het zelf. De ‘studio’ heb ik gebouwd met a4 papier waar achter ik een flitslamp heb gezet. Zo zie je maar weer, met weinig kun je een hoop maken.

Geef een reactie

