Oldschool

Wat spannend was dat zeg! Ik kon het niet laten om in de winkel vast de envelop open te maken en te kijken of de foto’s ‘gelukt’ waren. Ik zag op het overzicht dat er in ieder geval iets op stond. Thuis heb ik de foto’s bekeken en kwam ik tot de conclusie dat ik nog even moet werken aan het scherpstellen. -_-*

Toch zijn er een aantal foto’s die ik wel met jullie wil delen.

© Simone Lenselink Fotografie
© Simone Lenselink Fotografie

© Simone Lenselink Fotografie

© Simone Lenselink Fotografie

© Simone Lenselink Fotografie

© Simone Lenselink Fotografie

Het fotograferen met een rolletje heeft echt iets nostalgisch. Niet alleen het niet weten wat eruit komt maar ook de foto’s zelf. Die gloed die over zo’n foto zit, het heeft gewoon iets speciaals. Lekker oldschool. Het is super leuk om hiermee te experimenteren, jammer genoeg heeft mijn camera halverwege het nieuwe rolletje het begeven. Dus ik ga maar opzoek naar een nieuwe, tenzij mijn praktica het wonder boven wonder ineens weer doet. *duim, duim, duim* 🙂

Geef een reactie

