Floating on air

Vandaag heb ik een super leuke mini-shoot gedaan met Astrid. Het was super lekker weer dus ik greep mijn kans om mijn idee om iemand te laten zweven uit te werken.  Dit was nog een ‘probeersel’ maar het is verrassend goed uitgepakt!


Ik maakte een foto van astrid staand op een tafeltje en een foto van de achtergrond. Het handigst is om een statief te gebruiken zodat je precies dezelfde achtergrond hebt. Ik deed dit uit de hand.

© Simone Lenselink Fotografie
© Simone Lenselink Fotografie

Deze foto’s heb ik samengevoegd in Photoshop. Daar poetste ik het tafeltje weg uit de foto en verschoof de achtergrond zo, dat deze goed overliep tussen de foto’s.

 Dit is het resultaat:
© Simone Lenselink Fotografie
 Andere foto’s zijn te bekijken op mijn website: portfolio
4 thoughts on “Floating on air

Geef een reactie

