inspirerend zwart/wit

Nu ik bezig ben met mijn persoonlijke project zwart/wit wordt het tijd dat ik zelf eens wat inspiratie op ga doen. Ik ben opzoek gegaan naar andere fotografen die inspirerende zwart/wit platen hebben vastgelegd.

Natuurlijk waren er veel meer fotografen dan deze 5, maar de rest bewaar ik even voor later! Vergeet ook niet om even de websites van de fotografen te bezoeken voor nog veeeeeeel meer mooie Zwart/wit foto’s.

Bekijk en geniet!

Copyright © Vincent Mentzel
Copyright © Joel Tjintjelaar
Copyright © www.zwartwit.org
Copyright © James Kay
Copyright © Nol Havens
Geef een reactie

