Fotografie magazines

Magazines.. Tja, ik koop ze meestal om plaatjes te kijken. Echt lezen doe ik de artikelen vaak niet. Meestal scheur ik plaatjes uit en gaat de rest van het magazine zo de prullenbak in. Nu vond ik toch iets leuks wat een hoop papier zal schelen!

Het digitale magazine. Op deze site klik vond ik een aantal leuke fotografie magazines, de meeste zijn in het engels geschreven.Je kunt ze downloaden als pdf en zo overal bekijken.  Je kunt er nog veel meer magazines downloaden. Handig voor op je telefoon of laptop. Minder papier afval en nog gratis ook!

Aantal voorbeelden
Geef een reactie

