Foto 1, maart 2012

Dit is foto nummer 1 in de reeks. Vandaag (18 maart) ben ik begonnen met het fotograferen voor mijn persoonlijke project; Zwart/wit. Dit is een foto die ik vandaag nam.

Ik hou erg van de symmetrie die in dit beeld naar voren komt. De sfeer die de foto uitstraalt past helemaal bij mijn stijl denk ik. De lichte achtergrond die zacht licht laat schijnen op de bladeren van de plant waardoor een soort silhouet ontstaat. Bij zo’n beeld heb je geen kleur nodig vind ik. Het licht geeft zoveel sfeer weer dat kleur overbodig zou zijn. 

If I could tell the story in words, I wouldn’t need to lug around a camera.
(Lewis Hine)


Geef een reactie

